.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت 9هزار واحد مسكوني روستايي در گيلان

با تصويب هيئت دولت، در برنامه چهارم توسعه ساخت 9هزار واحد مسكوني روستايي در استان گيلان در دستور كار مسئولان قرارگرفته است.
مهندس علي عبداللهي استاندار گيلان با بيان اين خبر در نخستين جلسه ستاد هماهنگي طرح ويژه بهسازي مسكن روستايي استان در رشت افزود: اين مورد از اواخر سال گذشته در دستور كار مسئولان دستگاههاي اجرايي ذيربط قرارگرفته و در اين زمينه از بانك هاي عامل انتظار مي رود با تسريع در انجام امور محوله حداكثر تا پايان تيرماه امسال تمامي طرح ها را دريافت و بررسي كنند.
وي گفت: با توجه به تصويب طرح ويژه نوسازي و بهسازي مسكن روستايي در دولت و تصويب اعتبار لازم در مجلس بايد برنامه ريزي هاي لازم در اين باره به نحو مطلوب صورت گيرد كه اين امر علاوه بر محروميت زدايي و اجراي طرح بهسازي مسكن روستايي تا حد زيادي از مهاجرت روستاييان به شهرها جلوگيري خواهد كرد.
مهندس محمد جعفر عليزاده معاون امور عمراني استانداري گيلان در اين جلسه احداث مسكن مقاوم و بادوام روستايي، تلاش در حفظ هويت معماري بومي، تغيير فضاي روستايي از محيطي غيربهداشتي و آسيب پذير بر فضاي زنده و پويا را از جمله اهداف اجراي طرح بهسازي مسكن روستايي دانست.(kayhannews)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.